joi, 6 noiembrie 2014

Organizarea unei nunti- Partea a II-a

Hei!


  Incep partea a doua, scriind pentru inceput despre alegerea muzicii, cameramanului si a fotografului. In opinia noastra muzica era cel mai important aspect! Daca muzica nu este buna, atunci petrecerea nu are succes si spun asta din experienta altor nunti unde muzica a lasat de dorit. Indiferent de ce alegeti DJ, band etc. trebuie sa va asigurati ca sunteti pe aceeasi lungime de unda cu ei si ca va inteleg dorintele. Noi, nefiind adeptii formatiilor sau a tarafurilor...am ales DJ. I-am comunicat foarte clar preferintele noastre, astfel incat sa ne cunoasca gusturile. Am avut un DJ foarte bun, care a stiut sa jongleze cu piese de toate genurile.
  Fotografiile sunt amintiri care raman vii peste ani. Calitatea si modul in care sunt realizate acestea nu trebuie sa lase de dorit! Din nou am avut bucuria de a lucra cu profesionisti la partea foto-video care s-au pliat pe cerintele noastre.





  La capitolul decor am stiut clar ce imi doresc. Am avut o tema de culoare noi ca miri, tema pe care am adaptat-o:  la decorul salii de eveniment, buchet, lumanari si tort. Ideal este sa se asorteze culorile alese cu designul salii, sa nu apara discrepante.




  Pentru vestimentatiile de nunta, este bine sa cautati din timp, mai ales rochia de mireasa deorece este posibil sa necesite ajustari care la o astfel de rochie dureaza destul de mult! Pe viitoarele mirese le sfatuiesc sa probeze cat mai multe modele. Bineinteles ca fiecare are ceva in minte, dar e bine sa incerci cat mai multe forme, modele pentru ca e posibil ca modelul pe care l-ai visat atat de mult sa nu te avantejeze! Asa ca incerca cat mai multe!




  Verighetele sunt si ele foarte importante! Trebuie alese cu grija si neaparat sa fiti convinsi de alegerea facuta deoarece le veti purta toata viata! Mergeti din timp si cautati, probati. Sansele sa gasiti verighetele dorite exact pe masura voastra sunt destul de mici. Este necesara comandarea lor si pana vor fi gata dureaza in functie de complexitatea modelului. Noi am ales un model clasic si de bun gust. Chestia speciala este ca sunt gravate cu numele fiecaruia- ceea ce mi s-a parut extrem de romantic! Suntem foarte incantati de ele si multumiti de brandul ales!





  Cu totii stim ca pregatirea unei mirese este foarte complexa! Rezerva din timp locul la salon! Programarile se fac si cu mai mult de jumatate de an inainte, mai ales la saloanele foarte cautate! Este esential sa faci o proba la coafura, pentru a nu risca sa nu iti iasa ce vrei in ziua cu pricina. Nu stiu daca si la machiaj este necesara o proba, personal nu am facut, dar daca esti nesigura poti face proba si la machiaj.




  Primordial este programul zilei nuntii! Stabiliti din timp cum vor decurge toate evenimentele, de ce aveti nevoie in ziua respectiva! Un program scris va salveaza! De asemenea ar trebui sa comunicati si la restaurant modalitatea in care va decurge seara! Daca vreti detalii, sunt gata sa vi le ofer!
  Noi am fost foarte organizati, totul a decurs asa cum ne-am planificat. Nu am avut intarzieri, lipsa de sincronizari, nimic de acest gen. La restaurant totul a decurs asa cum am planificat. De exemplu felurile de mancare au fost aduse la anumite ore, intre mese au avut loc diverse chestii, etc.
  O chestie care a avut un mare impact asupra invitatilor nostrii a fost o prezentare ppt. realizata intru-totul de subsemnata, dupa ideea mea. Prezentarea a constat in o serie de fotografii cu noi doi, de-a lungul relatiei noastre. Ne-au marturisit cu totii ca au fost profund impresionati si emotionati totodata la vederea amintirilor noastre!



  Una peste alta am avut parte de o nunta extraordinar de frumoasa si de bine organizata! Ne-am implicat la maximum si ne-am dedicat realizarii unui eveniment care sa ne aduca bucurie nu numai noua, ci si invitatilor nostri. Feed-back-ul a fost pozitiv din partea tuturor, lucru care ne-a bucurat si mai tare! Toata lumea ne spunea ca e stresant sa organizezi o nunta, ca este greu si ca in timpul nuntii nu s-au putut bucura de eveniment. Erau prea stresati ca totul sa fie bine si...ratau cu alte cuvinte bucuria momentului! Noi nu am fost stresati si sunt cat se poate de sincera cand spun asta! Am facut totul degajat, nu am facut alegeri pripite si am fost destul de organizati cu toate astfel incat sa nu intram in panica din diverse motive. Am simtit bucuria fiecarei clipe intens si am fructificat fiecare moment!
  In definitiv nunta nu trebuie sa fie un eveniment pe care sa-l facem ca trebuie.  La sfarsitul zilei e foarte frumos sa putem spune ca am avut nunta pe care ne-am dorit-o si NU bine ca am scapat si de asta!
  In speranta ca articolul acesta va placut, inchei prin a va dori sa aveti o nunta asa cum ati visat!
Daca aveti nevoie de idei, sfaturi va stau la dispozitie!


                                                                                                                              Gand bun, 

                                                                                

AMÉLIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu