joi, 13 noiembrie 2014

Geanta unei femei

Hei!


  Toata lumea are anumite pasiuni pentru diverse lucruri, dar nu inseamna ca suntem cu totii materialisti. Pur si simplu dezvoltam un atasament fata de anumite lucruri care ne plac foarte mult; lucruri de care nu ne putem desparti. Unele femei (caci imi permit sa vorbesc despre femei deocamdata) sunt pasionate de pantofi si isi cumpara zeci de perechi pentru ca asta le place lor. Altele au o pasiune pentru esarfe si in garderoba lor gasesti "n" modele, marimi, texturi, culori etc. 
  O mare parte dintre femei au o pasiune nebuna pentru genti. In aceasta categorie ma incadrez si eu! Am si inca imi mai doresc multe modele de genti! De-a lungul timpului am strans o sumedenie de genti...Uneori cand mai ajungeam acasa cu vreo geanta noua, toti ai mei o luau razna; mama imi spunea: "Iar ti-ai luat geanta?!" si eu ranzand foarte fericita ii spuneam: "Oh, daaaaa!" :)))
  In ultimele 2 luni, mi-am luat doua genti! Una nuanta camel cu niste fermoare simpatice pe fata, iar cel mai recent a fost saptamana trecuta cand mi-am luat, in sfarsit, o geanta rosie! Foarte rosie! :)))
  Mari sau mici, colorate sau in culori neutre gentile nu au cum sa lipseasca din accesoriile unei femei! Orice femeie, dupa mintea mea obsedata de genti, trebuie sa aiba macar vreo 4 genti! Nu includ aici si clutch-urile :))). 
  Dar in articolul meu nu vreau sa vorbesc despre geanta ca si accesoriu, ci despre ce se gaseste in geanta unei femei. Interesant nu? Cred ca acesta este un mister pentru unii dintre barbati care pesemne se intreaba deseori despre ce anume contine. 
  E drept se spune asa, barbat fiind, nu trebuie sa umbli in geanta unei femei! Geanta ei este un obiect sacru! Si nu trebuie sa umblati acolo pentru ca am ascunde ceva in ea, ci pentru ca geanta face parte din intimitatea noastra! 
  Personal am in geanta de toate...ca nu cumva sa ma trezesc in vreo anumita situatie si sa nu am ce-mi trebuie. Bineinteles, recunosc ca am si "chestii" pe care uneori la car degeaba, dar deh, nu ma pot abtine! :))
  O sa listez mai jos cam ce poate sa contina geanta unei femei: 

  • portofel (bani, card/uri, maruntis)
  • telefon mobil
  • chei
  • servetele (de toate felurile)
  • gel antibacterian
  • un anticearcan multifunctional (care sa te salveze in orice situatie)
  • un parfum pentru geanta (sa-ti dai refresh oricand simti nevoia- sau pentru datile in care uiti sa-ti dai cu parfum-se intampla atunci cand pleci pe graba)
  • un ruj in culoarea preferata
  • un balsam de buze 
  • accesorii de par (un clestisor si un arici de par-in cazul in care ai parul lung si te hotarasti sa-l prinzi de-a lungul zilei)
  • un pix
  • un carnetel/agenda
  • o mica farmacie (cateva pastile pt dureri de cap, stomac, plasturi- asta in ca ai nevoie si nu ai acces la o farmacie)
  • un absorbant (sa nu fi niciodata luata prin surprindere)
  • pieptene (nu se stie ce furtuna te prinde si...totul se poate transforma intr-o "bad hair day", asa ca poti evita)
  • un ac de siguranta (ca sa fii tot timpul in siguranta!- glumesc bineinteles-nu se stie ce ti se poate descoase etc.)
  • guma si/sau bomboane mentolate
  • ochelari de soare, umbrela (atunci cand e cazul)
Si asa mai departe...Lista este adaptabila in functie de fiecare femeie si de nevoile ei. Lista este inspirata de ceea ce contine geanta mea in momentul acesta. 
Natura meseriei mele impune si altele, insa cred (sper ca nu-s vreo ciudata care are o gramada de lucruri prin geanta) ca obiectele pe care le-am enumerat eu, se regasesc si in gentile voastre!
  Astept completari, de ce nu. Ba chiar sunt curioasa ce mai aveti voi prin genti! 



                                                                                                                   Gand bun, 

                                                                                


Amélie

                                                                           AMÉLIE

2 comentarii:

  1. Imediat dupa ce ti-am citit articolul mi-am deschis geanta sa vad ce am in ea...:)))...chiar muuult mai putine lucruri din cele enumerate mai sus de tine....dar am facut un studiu de caz la prietena mea si avea in plus fata de tine urmatoarele lucruri: pila, penseta,oglinda,calendar,plasturi, carnet donatori, oja, e-book, chiloti :)), sacosa, rimel, legitimatie si un borcan de mancare,pliculete de ness, taloane de concursuri si diverse foi cu retete...:)))....deci in unele cazuri se poate si mai mult....:))).Frumos articolul, m-am distrat copios sa cercetez si la altcineva si astept si un articol cu pantofi (pasiunea mea..:D ).puup Alice

    RăspundețiȘtergere
  2. Whooooaaa!!! Si eu m-am amuzat citindu-ti comentariul, Alice! Stiu ca esti pasionata de pantofi si voi scrie la un moment dat si despre pantofi! Te pup! ;)

    RăspundețiȘtergere