marți, 4 noiembrie 2014

Hei! 
Revin dupa o indelungata absenta aici, pe blog. S-au intamplat foarte multe in ultimii doi ani, motiv pentru care nu am mai avut timpul necesar pentru a scrie. Viata mi s-a schimbat foarte mult, in bine ce-i drept! 
Ma cuprindea deseori dorul de a scrie, de a-mi expune gandurile, intr-un fel sau altul. Asa incat revin cu forte proaspete. Voi scrie despre orice simt nevoie sa scriu: moda, retete culinare, experiente din viata de zi cu zi, muzica etc. 
 Primul articol pe care m-am gandit sa-l scriu (mi-a venit ideea instantaneu, gandindu-ma la unul dintre cele mai frumoase evenimente din viata mea- NUNTA!) se va numi- "Organizarea unei nunti."
 Asa incat va invit sa cititi urmatorul post. ;)

                                                                                                                      Gand bun, 

                                                                             

Amélie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu