vineri, 7 noiembrie 2014

Din categoria: "Must have!"

Hei!



     Buna dimineata! E o zi insorita de noiembrie cu o temperatura destul de generoasa, fapt extrem de imbucurator pentru multi dintr noi. Personal sunt guvernata de soare si recunosc ca lipsa soarelui imi ia un pic din avant! Dar azi e o vreme foarte faina! Imi beau cafeaua in tihna si scriu...
  Aseara am avut o discutie cu o prietena care m-a inspirat sa scriu articolul de azi: "must have-uri" in garderoba unei femei. Tema mi se pare destul de faina si cred ca imi va fi destul de greu sa ma limitez doar la cateva astfel de obiecte "must have". Cu totii stim ca noi femeile oricate lucruri am avea tot am mai vrea! E adevarat, insa ar trebui sa ne lasam guvernate, macar uneori, de zicala "Less is more!". 
  Ordinea in care am sa vorbesc, despre obiectele care nu trebuie sa lipseasca din nicio garderoba, este aleatorie; toate au o anumita importanta in viziunea mea. 
  Asa numita "little black dress" categoric nu trebuie sa lipseasca din dulapul oricarei femei. Este rochia care prin simplitatea ei incanta ochiul privitorului si te poate scoate din incurcatura. Prefer negrul, este o non culoare eleganta si rafinata. De obicei aceasta non culoare se potriveste multora dintre noi. 


  O tinuta office, cel putin, trebuie sa avem! Fie ca optam pentru pantaloni, camasa si sacou sau inlocuim pantalonul cu minunata fusta creion, imbracate in acest fel putem face o impresie buna. Nu-mi plac camasile albe si atat...mi se par deprimante si ma duc cu gandul la ospatarii din restaurante...Opteaza pentru camasi colorate in culori pastel sau daca alegi o camasa alba, nu o lua simpla! Deseori pantalonul, fusta si sacoul sunt negre si punand o camasa alba revenim iar in zona mentionata mai sus. Daca  separam toate aceste elemente, pot spune ca orice femeie trebuie sa aiba in dulapul ei: un sacou negru simplu, o fusta creion intr-o culoare inchisa, o pereche de pantaloni office (personal ii ador pe aceia skinny care se termina deasupra gleznei) si cateva camasi (nu neaparat albe!). Si daca totusi porti o camasa alba asigura-te ca"spargi" tinuta cu ceva special, pantofii pot fi piesa de rezistenta, fusta intr-o culoare deosebita etc. 


O combinatie extrem de fericita: black&white.
Asa DA!

             Tocmai ce vorbeam de spartul tinutei, adaugand pantofii rosii si fusta diferita langa o camasa alba, schimbi total imaginea!


Altceva decat camasa alba simpla...


Poti fi eleganta indraznid sa porti si altceva decat culorile clasice pentru tinutele office! 


Pantalonii de care vorbeam...Sunt superbi! 



Fusta creion, un articol de nelipsit!


O altfel de eleganta...

  Pantofii stiletto de culoare neagra sunt cei mai buni prieteni ai unei femei deoarece ii putem purta la aproape orice. De asemenea pantofii rosii fac deliciul unei garderobe si sunt si foarte sexy! Consider ca nu trebuie sa lipseasca si-i incadrez clar in categoria "must have". Am pe lista, o lista nescrisa pantofi stiletto leopard print! Mi se par extrem de faini si cred ca dau o nota speciala unei tinute. 

Ei, ce ziceti fetelor? Eu ii ador! Si cate combinatii nu-mi vin in minte,
avand ca piesa principala acesti pantofi! 


  Jeansii nu mai sunt demult un obiect vestimentar rar...toata lumea poarta jeansi, barbati si femei deopotriva. Daca mergi pe strada, cred ca unul din zece oameni nu poarta jeansi, in rest...Ideal ar fi sa aveti cel putin doua perechi de jeansi in modelele care va avantajeaza desigur. Dar cine are doar doua perechi de jeansi?! Nimeni! Eu le-am pierdut numarul :))). Recunosc ca sunt cateva perechile pe care le port frecvent, restul sunt acolo...

Asa-numitii "boyfriend jeans", arata destul de bine!

  In ultima vreme m-a cuprins febra numita "geanta rosie". Nu am asa ceva si tanjesc tare mult dupa o geanta rosie. O consider un "must have!" Gentile sunt "nebunia" mea...am multe modele, forme, culori, insa cea rosie lipseste cu desavarsire din dulapul meu. Imi place foarte mult combinatia rosu-negru si la o tinuta all black cu accente rosii, geanta rosie creeaza un centru de interes. Lucrez la asta...sunt in cautari asa ca in curand voi bifa acest "must have". :))) Cel putin o geanta neagra, una in culori de pamant- maro, bej, camel etc. de marimi potrivite iti vor fi intodeauna de folos. Le poti asorta usor si adapta la diferitele tinute. 



Geanta rosie in toata splendoarea ei! 


Un model casual


O tinuta absolut superba! Ador intreaga combinatie! 
M-as imbraca asa fara doar si poate! 




  Cu siguranta sunt mai multe elemente "must have" pentru garderoba unei femei, ba chiar as putea spune ca toate sunt "must have-uri!" :)))). Astept si alte propuneri, pareri si sugestii vis a vis de acest subiect. 
O zi minunata fetelor, dar si domnilor! :)


                                                                                                                     
                                                                                                                                 Gand bun, 

                                                                                

AMÉLIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu