miercuri, 31 decembrie 2014

Anul Nou bate la usa!

Hei!

   Azi este ultima zi din acest an. Nu realizam cat de repede trece timpul decat atunci cand ne "trezim" in ultima zi din an. Timpul trece si nu va sta niciodata in loc, oricat de mult ne-am dori asta! Insa important este ca acest timp al nostru sa treaca frumos! Fiecare zi trebuie traita frumos, astfel incat atunci cand ajungi la sfarsit de an si tragi linie sa aduni mai multe momente frumoase decat neplacute. 2014 a fost un an si cu bune, si cu rele...Am pierdut un om drag, dar care ne vegheaza de acolo de Sus si care sunt convinsa ca se bucura pentru reusitele noastre! Asa a vrut Dumnezeu sa fie. Orice pierdere te face sa tii si mai mult oamenii pe care ii ai langa tine si sa iti dai seama ca vesnicia nu exista! Clipele alaturi de cei dragi este nepretuit! 
   A fost un an plin pentru mine si familia mea...Imi amintesc inceputul acestui an...Iarna a trecut relativ repede ca sa-i faca loc primaverii care a pasit timid...Ne-am bucurat de soarele primavaratic si apoi a venit vara. In aceasta vara mi-am facut propria familie! M-am casatorit cu omul pe care il iubesc! Acest om m-a reinvatat sa zambesc, sa simt ca sunt vie si ca traiesc! 30 August 2014 a fost cea mai frumoasa zi acestui an! 
   ...si iata ca a venit ziua de 31 decembrie, ultima zi a acestui an. Imi doresc un 2015 cel putin la fel de bun ca 2014! Anul trecut imi propuneam unele lucruri, mare parte din ele le-am realizat, restul mi le doresc anul acesta. 
   Va doresc tuturor un an nou mai bun decat cel pe care l-ati avut! Sa aveti parte de sanatate si de multe momente frumoase alaturi de oamenii dragi! Acestea sunt momentele care conteaza cu adevarat! Nu uitati de dorinta de la miezul noptii! Eu deja m-am gandit la ce-mi doresc! 
La multi ani, dragilor! 


                                                                                                          

                                                                                               Gand bun,

                                                          Amélie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu