miercuri, 24 decembrie 2014

De suflet si mai ales din suflet!

Hei!



   Azi e ceas aniversar pentru mine si sotul meu. Acum un an pe vremea asta spuneam "Da!" din toata inima. Iata, ca s-a scurs un an de la logodna noastra, moment de care imi amintesc mereu cu placere.
Am avut norocul sa gasesc in EL tot ce am nevoie: respect, apreciere, protectie si mai presus de orice iubire sincera! Atunci cand este vorba despre iubire adevarata, simti pur si simplu- asta am simtit si eu!
  E minunat sa gasesti omul care te completeaza perfect, care sa iti stea alaturi la bine si la greu neconditionat! Momentul cu "Da!" a culminat peste o jumatate de an cu nunta noastra; nunta care a fost extrem de frumoasa! Drept urmare, pun aici marturie a bucuriei si a celei mai frumoase zile de pana acum, videoclipul cu momentele cheie din ziua nuntii noastre!
  La multi ani pentru noi, iubitul meu! Sa fim sanatosi si sa ne bucuram in continuare de ceea ce traim impreuna! Momentele frumoase sa le pastram vii si sa le aducem ori de cate ori simtim nevoia in prezent pentru a ne bucura, iar si iar, de ele (oricare ar fi acel prezent), iar momentele dificile sa le depasim cu fruntea sus! In definitiv asta e tot ce conteaza: sa stii sa de te bucuri de tot ce ai si sa treci cu bine peste incercari!



                                                                             Gand bun,

                                                          Amélie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu