luni, 29 decembrie 2014

Tinute pentru Revelion

Hei!


   Peste doua zile se incheie anul 2014. Ca de fiecare data acest lucru culmineaza cu petrecerea de revelion. Tinuta pentru seara de revelion trebuie aleasa cu grija si in functie de personalitatea ficareia dintre voi. Eu prefer rochitele deoarece nu trebuie sa te mai gandesti ce bluza iti pui sau ce fusta sa asortezi la nu stiu ce top. Rochia fiind o singura piesa, nu mai ai astfel de griji.
   Mai jos am sa pun fotografii cu tinute din care va puteti inspira in alegerea tinutei pentru petrecerea de revelion.
1.  Aceasta rochita vine bine mai multor tipuri de siluete,
 asa incat este destul de usor de purtat.
Poti asorta pantofi negri stiletto pentru a avea o tinuta completa.



 2. O tinuta compusa din fusta si bluza pe tonuri de auriu& bej. 
Imi place foarte mult aceasta combinatie!



3. Din nou rosu! 
O rochie eleganta si fina in acelasi timp. Evidentiaza foarte frumos
zona bustului si a taliei. 




4. Daca de obicei esti adepta pantalonilor, iata o combinatie numai buna!
Poti sa scoti in evidenta banalii jeansi negri cu un top din paiete, la care
sa porti un sacou elegant! 
Mi se pare o tinuta fresh si foarte inspirata! 



5. Aici avem o rochie destul de eleganta...
pentru o petrecere mai pretentioasa sa spunem. 



6. Daca ai o silueta de invidiat si esti inalta poti opta pentru
o salopeta eleganta!
Daca mi-ar permite statura as incerca asa ceva! 


7. Aici avem o rochita destul de sexy, intr-o culoare dulce! 
Culoarea ma duce cu gandul
la serbetul de portocale pe care il mancam in copilarie! 


8. Rochia aceasta bleumarin mi-a placut foarte mult!




9. Paiete si iar paiete! 
Atat timp cat nu porti paiete ziua este in regula! 
Aceasta rochie mi se pare foarte draguta! 
As purta la ea sandale negre in baretute subtiri pana dupa glezne. 


  Cam acestea sunt tinutele propuse de mine! Care este preferata voastra? N-as putea alege, toate au ceva special! Sper sa va placa si sa va inspire in alegerea tinutei pentru revelion, asta daca nu ati ales deja! O sa va dezvalui si tinuta mea intr-un articol viitor! Pana atunci bafta la shopping si la combinatii de succes! 



                                                                                                           

                                                                                               Gand bun,

                                                          Amélie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu