marți, 20 ianuarie 2015

Ritual de infrumusetare

Hei!


   M-am gandit ca ar fi bine sa scriu despre ritualul meu de infrumusetare. Si iata ca incep cu cateva citate despre subiect care mi se par faine. 










Prin urmare acest articol va fi dedicat ingrijirii fetei, makeup-ului, produselor de makeup si sfaturilor pentru ingrijirea fetei. 
   Eu am un ten normal ca tendinte spre gras in zona T. Cred ca majoritatea femeilor se incadreaza in aceasta tipologie. 
  Obisnuiesc sa ma machiez zilnic, bineinteles cu exceptia zilelor cand nu ies intr-un loc unde trebuie sa fiu aranjata si a zilelor cand stau acasa. Deci nu folosesc makeup non stop. Nici nu este bine pentru ten. 
   Ritualul meu de zi cu zi nu este nici simplu, dar nici complicat. Poate sunt subiectiva, asta decideti voi. 
  Buuun! Sa incepem! Dimineata ma spal pe fata, intotdeauna, cu apa rece si nu folosesc sapun sau altceva. Doar atunci cand imi fac dus/baie folosesc un gel de curatare (potrivit pentru tipul meu de ten) sau sapun Dove
   Inainte de orice aplic o crema. Folosesc Nivea Make up Starter- o crema cu consistenta usoara,  cu efect hidratant si care se absoarbe foarte repede de ten. Crema nu ar trebui sa lipseasca din ritualul oricareia dintre voi deoarece hidrateaza tenul. 





   Dupa crema aplic fondul de ten. Am incercat mai multe, insa cel mai bun mi s-a parut: Fonul de ten de la Astor- Lift me Up. Acum folosesc fondul de ten de la Rimmel London- Extra Lasting 25.  Acest fond de ten mi se pare destul de bun, are consistenta relativ usoara, are putere mare de acoperire si chiar rezista pe ten ore indelungate! 



Aveti mare grija la nuanta pe care o luati; aceasta trebuie sa fie in acord perfect cu pigmentul tenului vostru- in definitiv nu vreti sa purtati o masca, ci doar un fond de ten care sa va acopere eventualele imperfectiuni si sa va lumineze in mod natural tenul! Chiar zilele acestea auzeam la TV pe Mirela Vescan- printre cele mai bune in domeniul makeup-ului, ca fondul de ten se aplica cel mai bine cu mainile curate, mai precis cu buricele degetelor, facand miscari circulare. Fondul de ten trebuie intins foarte bine si in niciun caz nu va opriti la barbie! Mai inaintati putin spre gat cu o cantitate mica. Deseori am vazut acea linie inestetica care apare la limita dintre barbie si gat...E de evitat! 
   Folosesc si un baton corector (Avon-gama Color trend) pentru a estompa eventualele cearcane sau imperfectiuni vizibile. 

  Apoi aplic cu o pensula mare un strat subtire si uniform de pudra. Nu folositi foarte multa deoarece veti pierde aspectul natural. Pudra are rolul de a fixa fondul de ten.
  Cum spuneam obisnuiesc sa ma machiez si chiar imi place foarte mult! Imi place sa combin culori si sa obtin diferite efecte. Folosesc toate culorile si asta pentru ca imi permite culoarea ochilor (caprui- verde, mov, nuante de pamant- maro, auriu, bej etc.), roz, portocaliu, albastru etc. Nu am o trusa de farduri renumita, este o paleta cu multe culori luata de la un butic de profil, cred ca e nemteasca nu stiu exact. Alaturi de aceasta paleta mai am fardurile de la Avon, gama True Colour Quad (dar cele ca in imagine, cele noi nu mai sunt la fel de bune). 



  Dupa ce realizez un machiaj potrivit tinutei, momentului zilei (de zi, de seara) aplic Creion retractabil de la Avon. Le am aproape pe toate ca si nuante si aleg nuanta in functie de machiaj. Sunt foarte bune si rezista mai mult de 12 h- cel putin la mine! 





  Rimelul definitiveaza machiajul ochilor. Nu am unul preferat, asa ca am folosit mai multe game de-a lungul timpului: Avon, Rimmel, Oriflame etc. Oricum ar fi aleg unul pentru volum si cu o periuta de marime medie. 



  Bineinteles ca nu am uitat de sprancene! Pe ele le "tratez" cu fard de sprancene intr-o nuanta cu un ton/ doua mai deschisa decat sprancenele mele- asa e indicat. 





  Urmeaza sa aplic fardul de obraz- blush-ul cum se spune, cu o pensula speciala- oblica. Il prefer pe cel rozaliu, care da tenului meu alb o stralucire frumoasa. Imi mai plac si perlele sidefate.
   Rujul este ultimul produs pe care il adaug. Imi plac nuantele de roz natural, roz fuchsia, rosu, grena, piersica- depinde de restul machiajului.  




   Cam acesta este ritualul meu zilnic de infrumusetare. Machiajul meu dureaza 15-20 minute, iar daca ma grabesc poate dura chiar si mai putin (depinde cat de mare e graba! hahaha!:)))
  NU uitati: demachierea facuta corespunzator in fiecare seara este un MUST. Fie ca alegeti servetele demachiante (fara alcool) sau demachiant crema, nu renuntati niciodata la acest pas si nu dormiti machiate decat daca este absolut imposibil sa va demachiati, nu aveti cu ce etc.
   Inchei acest articol cu promisiunea ca urmeaza unul in aceeasi nota- cu imagini care contin diferite machiaje- potrivite mai multor momente, evenimente etc. 




                                                                                                     Gand bun,
                                                                                                

                                                                             Amélie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu