miercuri, 21 ianuarie 2015

Idei de machiaj

Hei!



   Azi e o zi atat de mohorataaaa cum nu se poate! Si pe cat de mohorata este aceasta zi, pe atat mi-e dor de o zi cu soare! Mi-e dor de vara! Dar pana sa vina vara astept zilele insorite de primavara, cu zumzet de albine si miros parfumat de flori- apoi poate sa vina si vara cu zilele ei fierbinti, zile in care pot purta sandale si rochii vaporoase...Eeee, frumos visez si eu!
  Dar pana atunci sper sa mai dau putina culoare acestei zile mohorata cu cateva idei de machiaj, asa cum am promis in articolul de ieri. Sper sa va inspire si sa alunge tonurile de gri de afara!
  Am ales cateva fotografii cu machiaje care mi se par absolut minunate! Acestea sunt realizate de Linda Hallberg. Pe pagina ei oficiala gasiti nenumarate idei de machiaj, pur si simplu nu-ti mai vine sa iesi de pe pagina ei! Pagina poate fi accesata la urmatorul link: http://lindahallberg.se/ . Gasiti acolo filmulete tutorial, fotografii, idei de manichiura etc. Va recomand pagina ei pentru a va destinde.
  Iata si fotografiile cu pricina! Enjoy!
Sursa: www.pinterest.com
























P.s. Iata si machiajul pe care l-am avut in ziua nuntii. Acesta a fost realizat de Ion Alexandra, de la Salon TopStyle. Este o tipa foarte talentata! Daca vreti detalii vi le dau cu drag.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu