luni, 21 decembrie 2015

La final de 2015



Hei! 
  A trecut mult de cand nu am mai scris...Ultima data scriam despre sarcina...despre ziua mea.

  Ei bine, intre timp a venit pe lume bebelusul nostru Matei! S.a nascut intr.o frumoasa zi de toamna tarzie, cu cer senin si soare stralucitor (2 noiembrie). A fost o zi speciala incarcata de trairi si emotii mari! Aproape ca nu pot descrie in cuvinte ce am simtit cand l.am auzit plangand prima data! Lacrimi de fericire imi curgeau pe obraji... A fost extraordinar! 
  Acum avem mai bine de o luna jumatate... Suntem voiosi si am inceput sa gangurim. Meseria de mamica este grea, dar e si cel mai bine plătită!Cu zâmbete si iubire neconitionata! Am langa mine un sot iubitor si in acelasi timp un tata care se implica mult si care ma ajuta!
  Anul 2015 a fost un an plin...
  Primavara a venit cu o noua viata...Pe 8 martie am facut testul care a iesit pozitiv! Vestea a adus multa bucurie printre ai mei! Si asa a început frumoasa călătorie de 9 luni ... Am avut o sarcină ușoară, slava cerului!
  In vara...din păcate, am pierdut un om drag...care acum sunt sigura ca ne veghează de undeva! Acest om a fost bunicul meu de mama...care a tinut foarte mult sa.si cunoască nepotul...cu toate ca nu vedea de mai bine de 20 de ani... N.a mai apucat saracul...
Una calda, alta rece...exact asa e...in viata...
  Unul din scopurile mele la capitolul carieră era sa mă titularizez si am reusit!!! Am muncit mult, dar rezultatul a fost pe masura!
Am realizat cam tot ce ne.am propus...atat material cat si emoțional.
  Toamna ne.a adus un dar de la Dumnezeu! De departe venirea lui Matei pe lume este cea mai valoroasă realizare! Acum suntem o familie in adevăratul sens al cuvântului! Am devenit parinti lucru care ne.a legat mai mult si care a adus cu sine si o mare responsabilitate! E minunat ce se intampla. Puiul creste pe zi ce trece... Oricat de greu ar fi si obositor sa cresti un bebelus cand il vezi zambind, gangurind iti trece orice!!!


  Revenind la titlul postarii...Sper la un an nou, cel putin la fel de bun ca 2015!
2015 A fost un an bun cu exceptii bineinteles! Dar eu vreau sa pastrez vii doar lucrurile placute, iar pe cele neplacute sa le ingrop cu vechiul an!
  Imi doresc sa fim cu totii sanatosi ca sa putem face lucrurile pe care ni le dorim! Vreau sa trăim frumos si sa începem anul nou cu dreptul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu