joi, 26 martie 2015

Tinute fresh de primavara

Hei!

  Iata, ca in sfarsit a venit mult asteptata primavara! Soarele straluceste cu mai mult curaj, iar temperatura din termometre a urcat incet, dar sigur ajungand chiar si la 18 grade Celsius. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure pe toti pentru ca primavara inseamna intotdeauna un nou inceput! 

  Azi m-am gandit sa va propun cateva tinute fresh de primavara, tinute care poate va vor inspira in urmatoarele alegeri. Din pacate n-am mai ajuns la shopping in ultima vreme decat asa sporadic. Ultima data mi-am achizitionat o camasa office cu un imprimeu foarte dragut, pe care o port cu drag si o esarfa cu imprimeu primavaratic. Asta s-a intamplat la inceputul lunii...hmmm, a cam trecut ceva de atunci! :))) E nevoie de terapie prin shopping! Recunosc cu mana pe inima, shoppingul e una dintre marile mele placeri! Si spuneti-mi mie, o femeie careia nu-i place sa se plimbe prin magazine, sa probeze si sa-si cumpere lucruri dragute. Nu ati observat ca shoppingul vindeca? Ce vindeca?
 Te vindeca de vreo mica suparare, de o durere de cap si tooot asa!  Totul trece instantaneu. Cand aud de cumparaturi, imi sclipesc ochii instant! Tie nu? ;)))

  Ei, iata si tinutele alese de mine! Precizez ca sunt o mica parte...


 O rochie cu o croiala eleganta, menita sa subtieze
talia prin prezenta cutelor din dreptul abdomenului si a curelei. 


 Bej &corai- o combinatie reusita! 


 Black&white- o tinuta office foarte frumoasa!


 Adorata fusta creion!!! Nu imi place rozul, insa in aceasta
combinatie cu alb, arata destul de bine! I-as spune: Da! 


 Se poarta rochiile cu croiala baby-doll! 
Poti accesoriza o rochie simpla, intr-o singura culoare cu un colier
supradimensionat! 


 Sa fie oare pictata? Foarte mult mi-a placut aceasta rochie!
As asorta la ea o pereche de pantofi stiletto verde olive si o poseta de 
marime medie. Ma mai gandesc insa la culoarea acesteia...


 Office relaxat...pantaloni skinny chiar si din blug pot fi si ei combinati
intr-o tinuta office! 


 Tinuta lejera, potrivita pentru shopping, plimbari in parc (nepretentioase) etc. 



 O tinuta casual in tonuri de bej. Imi plac jeansii cu buline! Simpatici! 


 Iata, o alta propunere pentru o tinuta sexy si eleganta in acelasi timp! 
Iubesc coraiul! <3




Tinuta lejera, care poate fi purtata aproape oriunde pe timpul zilei. 


 Aici mi-a placut foarte mult cardiganul...Te imbraci comod si te simti bine!




Ultima tinuta am ales-o in mod special pentru rochie, care mi se pare
foarte draguta! Intr-o zi ploioasa merg si cizmele, dar eu as purta-o cu o 
pereche de balerini. :)


  Cam acesta a fost articolul de azi! Sper ca v-au placut tinutele propuse. Purtati intotdeauna ce va vine bine! Ideal este sa ne simtim bine in pielea noastra si in hainele pe care le alegem. A venit vremea sa ne coloram putin tinutele. Purtati culori pastel, dar indrazniti si la combinatii de culori vii. Primavara e aici!  Primavara frumoasa tuturor. 

                                                                                        Gand bun, 
                                                                                      

                                                         Amélie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu