duminică, 15 martie 2015

Concurs by Dana Rogoz- Wish me luck!

Hei!


Revin dupa o lunga absenta aici pe blog care s-a datorat faptului ca am fost super ocupata in ultima vreme. Acum lucrurile au revenit la normal si ce ocazie mai buna ca participarea la un concurs as fi putut gasi ca sa revin cu un nou articol? Sunt cititoare dedicata blogului Danei Rogoz pe care o admir si ale carei postari le apreciez foarte mult. Ea propune pe blogul ei http://danarogoz.one.ro/concurs-de-creativitate-si-stil/#more-25862 un concurs: trebuie sa punem cap la cap o tinuta din 2-3 articole din noua colectie Tex. Si n-am stat prea mult pe ganduri ca am si rasfoit catalogul virtual si am conceput o tinuta.
Tinuta este compusa din:
1. o pereche de jeansi Regular Slim (sunt cei care ma avantajeaza pe mine)
2.  un tricou alb cu un imprimeu dragut.
3. o jacheta gen cardigan corai
4. o pereche de balerini animal print (zebra style ;))
5. si pentru ca sunt fana esarfe- o esarfa intr-un imprimeu (combinatie dintre tricou si cardigan).
E drept nu m-am putut limita la 2-3 elemente, dar consider ca asa ar arata o tinuta completa! :)
Iata si pozele cu piesele care compun tinuta aleasa de mine. Este o tinuta lejera, de primavara, potrivita pentru o plimbare in parc, mers la cumparaturi etc.
Pozele sunt preluate din catalogul Tex Colectia de Primavara 2015. (calitatea lasa de dorit pentru ca am vrut sa selectez si articolele in sine, nu doar sa afisez imaginea cu toate).












 Ei, sper sa am noroc! M-as bucura sa castig acest concurs, ar fi o ocazie buna sa-mi dau refresh sifonerului.

  Gand bun,
                                                                       

                                                           Amélie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu