duminică, 27 decembrie 2020

La final de 2020...

 2020...ce mai an?!

2020 a fost un an foarte ciudat, din cauza virusului care a pus stapanire pe intreaga omenire...N-a scapat nici Romania...

N-au scapat nici unii dintre membrii familiei mele... Noi 3 am scapat, slava cerului si sper sa ramana situatia asa!

Pandemia a inceput in martie...de atunci s-au inchis scolile si nu numai, am fost obligati sa stam in case mai bine de 1 luna...mai toata primavara. Am facut scoala on-line...Anul scolar a fost compromis.

Am stat acasa la noi primele trei saptamani din pandemie si apoi ne-am mutat temporar la ai mei, la Viforata. A fost foarte bine, puteam iesi afara sa ne jucam, sa luam o gura de aer...la bloc era totul foarte diferit. 

Am petrecut Pastele cu ai mei si atat...nu ca de obicei, dar a fost ok. Vara a venit si calatoriile pe care ni le-am propus am putut sa le realizam. 

Am facut in iulie prima noastra calatorie cu rulota. A fost o experienta inedita pentru toti 3! Am mers la Cazanele Dunarii, trei zile minunate! Au fost si ai nostri, si sora mea cu noi! A fost frumos. 

Apoi am mers in Delta Dunarii, la Sfantu Gheorghe. O alta destinatie de vis...am stat o saptamana! Am avut o vreme absolut grozava si ne-am simtit minunat in delta.

Apoi impreuna cu sora si iubitul am mers intr-o escapada de weekend la mare, fara Matei de data asta. Bineinteles ca am ales din nou Vama Veche. Am avut si acolo parte de zile faine tare!

Toamna a venit si anul scolar a debutat asa cum nu a mai debutat niciodata...cu masuri de siguranta extrem de importante. Ne-am coformat cu totii si am reusit sa fim la scoala pana in 9 noiembrie cand am intrat din nou in on-line. Era de asteptat, un nou val pandemic a pus stapanire pe noi...

Ai mei au trecut prin experienta covid...Multumim lui Dzeu ca nu au avut forme grave si sunt bine!

Din pacate in luna noiembrie am pierdut un om drag din familia noastra... Dupa o lupta grea de mai bine de 7 ani cu cancerul, Mimia noastra ne-a parasit...A fost greu si inca este...

Vestea minunata este ca (am lasat-o spre final intentionat) sunt insarcinata cu bebe 2!!!

In septembrie am ramas insarcinata! Azi am 16 saptamani de sarcina, totul decurge minunat. Primul trimestru a trecut rapid, am avut doar stari de greata dimineata si seara, apoi spre final doar seara si cand a inceput trimestrul doi au trecut de tot!

Bebe misca deja de cateva saptamani...Pe 9 ianuarie, vom afla si ce sex are!

Eu imi doresc o fetita, insa ce va fi sa fie...important este sa fie sanatos! Vom vedea!

Acum...a venit Craciunul...e  a treia zi de Craciun...am petrecut in familie, la Vifo si la tara ca de obicei. Revelionul la Vifo, tot in aceeasi formula! Restrictiile din acest moment nu ne permit alte extravagante! Si totusi noi vom face sa fie frumos!

Si iata ca am trecut in revista acest an 2020...pentru noi a fost un an bun, cu exceptiile de rigoare. Moartea soacrei mele si alte conflicte de familie peste care am trecut...In rest...a fost bine!

Am fost sanatosi noi si ai nostri (cu exceptiile mentionate), am facut si ceva achizitii prin casa...A fost foarte ok!

Pentru anul viitor imi doresc mult sa fim cu totii sanatosi, sarcina sa decurga bine si sa fie bebe sanatos! In rest lucruile celelalte se fac...noi le facem pe toate! Sanatosi sa fim si pe pace cu noi insine si cu ceilalti! 

LA MULTI ANI!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu